Translate

lørdag 10. desember 2016

40% på Mini Drømmegenser

Kred: Jorun Holmen har strikket og tatt bilde av den i rosa og mørk lilla

God 10. desember.
I dag har jeg valgt


Som den utvalgte oppskriften
med 40% rabatt.
Bruk koden
10DESEMBER
når du skal betale på Ravelry.
Som du ser av bildet får du både genser og hals
med i oppskriften.



Mini Drømmegenser blir fort en favoritt hos barna.
Den er strikket med en tråd Fabel og en tråd
Brushed Alpaca Silk, begge fra Drops.
Varm, myk, lett og lang
er lett å like.
Denne strikker du fort på noen dager,
så da har du unnagjort nok en julegave.


Ciabatta
er noe jeg ofte lager,
trenger aldri fryse dem,
for de blir borte med en gang.


Da jeg laget disse var det en mindre deig,
sånn at det ble ett brett.
Da har jeg litt mel på steikebrettet
og heller deigen over, bare å klemme den ned og rute opp
før de steikes og så blir det som på bildet.

Kan jo ikke si nei til dette.
Oppskriften har jeg delt mange ganger.
Du finner den HER


I går kveld så jeg mange utrolig fine bilder av
Aurora Borealis på Facebook.
Hun svinga seg rundt i Nord - Norge,
den som hadde vært hjemme da.

Da skal jeg spise frokost og drikke kaffe.
Hviledag på håndballen i dag,
men da blir det The Stream på oss i stedet.
Ha en strålandes dag dokker.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.