Translate

tirsdag 6. mai 2014

Clover heklenåler og annet nyttig.


Original Clover heklenål.
Str 4.0 - 4,5 - 5.0 - 5,5 - 6.0
Jeg har en av hver.
Selges for 45 kr stk + porto
Disse er nå solgt, men jeg bestiller til dem som ønsker.


Heklekrok med lys str 2,5
Inkl 3 batteri inni kroken. Ikke brukt, du drar selv av ei sperre som aktiverer batteriet.
 Den jeg holder er min krok. Veldig kjekt når jeg hekler med mørkt garn
120 kr + porto


 Sett med nåler og markører.
4 nåler + 10 metallmarkører + 10 plastmarkører
40 kr + porto
Stor pk med 20+20 markører 60 kr + porto


 Markører, som er store sikkerhetsnåler.
Kan festes i arbeidet også henges på pinnen.
Innsiden på hullet er 8 mm, men tror nok det passer best opp til 7 mm.
10 pk 10 kr + porto


Portemone lås i metall.
Til lommebok, brilleetui, mobiltlf...
ca må 7 x 4 cm
20 kr stk. + porto

Jeg har også PayPal om du ønkser å betale via dem.

Alt tilbehør som jeg selger kan du finne under etiketten.
Jeg selger i høyre kolonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.