Translate

mandag 23. mars 2015

Likenshare

Sponset


Ny smaksprøve fra Likenshare.
Denne gangen var det Clausthaler Pale Lager.

Dette er en ufiltrert alkoholfri lys lager.
Ølet er balansert og krydret, med en frisk og god ølsmak.
Tørrhumling med Cascade-humle, gir et hint av sitrus i avslutningen.

Min opplevelse var ikke det jeg hadde forventet. 
Jeg liker ikke øl i utgangspunktet, 
men satset på at "hint av sitrus" ville berge det, 
siden jeg er veldig glad i alt syrlig.
Desverre. 
Mannen smakte også, heller ikke han begeistret.
Men da har vi prøvd i alle fall.
Boksen er pen å se på, det hjelper at den er lilla ;o)


Har du lyst til å teste produkter for Likenshare?
Alt er helt gratis. 
Ta kontakt med meg på mail:
lunamondesign@gmail.com
så får du info fra meg.



2 kommentarer:

  1. Tror ikke jeg kommer til å prøve den der. Liker ikke øl i det hele tatt, holder meg til vin i ny og ne. Takk for kommentar hos meg, alltid koselig når du stikker innom. Godt å høre at du har fått internett tilbake igjen, og du og du hvor avhengig man er av nettet.

    Ha en fin uke! Varm hilsen fra nord.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei det var ikke noe for meg, men helt greit å teste noe annet.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.