Translate

mandag 9. mai 2016

Klarer jeg å vente da??

Foto: Drops

Da Tante er fortsatt GAL blogga om flere sjal i dag,
kom det ett til på lista mi.


Foto:Drops

Det er så utrolig fint at det tror jeg at jeg må begynne på i kveld.
Det blir IKKE alpakka nei,
men jeg har Drops Loves You 7.
Kanskje jeg klarer å være tro mot Monsoon,
siden jeg ikke har fått hekla noe i dag.
Vi får se da, sånn etterpå.


Se her på bjørka utenfor her hos meg.
Den har fått grønne blader.
Og det bare siden i går.


SE FOR ETT VÆR!!
Vi har hatt en helt fantastisk dag,
måtte faktisk inn å avkjøle meg sånn innimellom.
Klager ikke, bare litt i sjokk her.
Det varer nok ikke lenge dette,
så vi får nyte mens vi kan.


En vakker Tusenfryd,
en av mine favoritter i hagen.


Minner om Link Party her hos meg
onsdag og torsdag.

Ha en flott kveld dokker,
kjenner at sola og all den friske lufta
har tatt litt av piffen her hos meg.
Litt tidligere i seng i dag regner jeg med.
Deilig.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.