Translate

mandag 21. november 2016

TRESS Langlue


Etter en alt for lang bloggepause
er dette en sped begynnelse.

Jeg har strikket og designet hele tiden selv om jeg ikke har blogget.
Må bare innrømme at Instagram har overtatt mye av aktiviteten min.
Har du lyst å følge meg der klikk deg inn:

Har du lyst å strikke TRESS Langlue
kan den kjøpes på Ravelry


Jeg har laget den i tre størrelser.
Barn 6-10 år, ungdom/dame og til herre.
Strikket i Drops Karisma, Lima eller Merino Extra Fine
på pinne nr. 3 og 3,5.

Jeg har til nå strikket den i disse tre fargekombinasjonene.
Spent på å se alle luene etter hvert.
Det er mange som har kjøpt oppskriften etter at jeg publiserte
på Instagram og Ravelry. 
Den var også dagens kjøpeoppskrift på Bloglovin' i forrige uke.

Flere spennende nyheter kommer.

Ønsker dere alle en strålandes kveld videre.







2 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.