Translate

fredag 27. juni 2014

Regnbuedager

Her kan du kjøpe oppskriften om du ønsker.


Her er link til denne nydelige paraplyen.
Ingen oppskrift etter hva jeg kan finne.




Trenger jo ikke gå "uttaskjærs" for å finne regnbuer.
Monstermønster finner stort sett måter å få striper og regnbuer i alt hun strikker.
Flowermousedesign er også helt fantastisk i sin fargebruk, få kan måle seg med henne.

Bare å drømme seg bort i fantastiske regnbuer,
elsker fargene og bruken av dem.
Symbolet er også VIKTIG, selv om det burde være en selvfølge i 2014.

God helg dokker.

Avslutter med en av MINE egne fargeklatter ;o)




2 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar fra deg i min blogg. Hvor mye fint du finner av ting som er heklet.. Var virkelig lekkert i regnbuens farger altså.. Jeg tok å delte din blogg inne hos meg i mitt siste innlegg. Den fortjener og komme mer fram for jeg tror at flere og flere får opp øynene for hekling, og kanskje du får noen bestillinger. Har jo vært moro det!

    Ønsker deg en riktig fin og avslappende helg!

    Varm hilsen fra Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så snill du er Eva. Takk for fine ord.
      Ønska deg ei strålandes helg.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.