Translate

tirsdag 17. mars 2015

Favoritt :o)

Nok en gang blei jeg plukka ut som en favoritt i forrige uke,
Der er party denne uka og jeg deltar som alltid.
Det renner inn besøk fra USA og det er stor stas.
Gårsdagen var høyeste besøkstall her på bloggen siden oppstarten.


Jeg minner om min egen link up.
Jeg har pga tidsforskjellen til USA valgt å lage den over to dager,
sånn at alle kan delta.
Velkommen DU også.
Alle trenger gratis reklame, hente ny inspirasjon 
og finne nye blogger. 
Vis fram det du lager.
Linker virker fra blogg, Facebook, Instagram, Pinterest etc.
Jeg gleder meg til å se hva dere gjør.



Dette er en fin leveregel :o)



Theresesmykker har en konkurranse på Facebooksiden sin.
Ett av disse armbåndene kan bli ditt, 
hun velger ut en vinner når telleren runder 1300.
Gå inn å lik og del det vakre hun lager.
Blogg

Selv syr jeg hjerter på de 11 luene som er ferdige.
Bilder kommer seinere idag.
Ha en flott dag dokker.

2 kommentarer:

  1. Wohoo! that is pretty cool!

    Take care
    Anne (Crochet Between Worlds)

    SvarSlett
    Svar
    1. Indeed it is *big smile*
      Have a nice day.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.