Translate

fredag 20. mars 2015

Uten Internett ....

Tullenor roter med noe på linja
mellom oss og dem :(
Selvsagt skjer det på en fredag.
Det er bare å innrømme det,
jeg er avhengig av min lap top.
Den største tidstyven av dem alle, 
men likevel mitt vindu ut i verden.

Vaske vinduer blir min jobb idag.
Instagram blir oppdatert med drypp fra min hverdag.
Lille vinterrose har fått på seg armene,
lagt bilde på instagram.
Du finner ett ikon på venstre side for å følge meg.

Skulle ønske jeg fikk lagt ut bilder også via mobiltelefonen,
men det får jeg ikke til. 
Selv om bildene ligger i telefonen får jeg ikke lastet dem opp.
*klør meg i hodet*

Uansett, riktig god helg dokker.
Og jeg er plutselig tilbake :)

6 kommentarer:

  1. ja, vi er blitt helt avhengig av internettet… ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Bare ta en pause... tur i skogen... hjertelige hilsen og klem til deg. Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Pause ble det og mange andre gjøremål, det gikk helt fint :)

      Slett
  3. Vi hadde også problemer da vi hadde telenor, men nå har vi et annet selskap og fibernett. Sjelden krøll. Håper du får nettet tilbake raskt. I mellomtiden får man gjøre noe annet. Har også problem med å laste opp bilde på bloggen fra mobil, jeg får det rett og slett ikke til.

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Routeren var synderen her, men den er skiftet og alt tilbake der det skal.
      Veldig glad nettet er på plass. Savnet å blogge :)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.