Translate

søndag 21. september 2014

Norwegian crochet design in Italy - Norsk hekledesign i Italia


Har du sett noe så vakkert?

Have you ever seen such a beauty?



Heklet kofte! En fantastisk ide.
Denne hekles jo mye fortere enn man strikker ei kofte.

A crochet Kofte, a brilliant idea.
This one works up much faster than a knitted one.


Min skal være advent lilla og hvit...

Mine will be dark purple and white.

Ingunn Santini er norsk men bor i Italia.
Her er hennes blogg: Crochet & Craft
Du finner henne på Ravelery også.
Hun har mange andre design også,
men det var koften som fanget min interesse.
Jeg har snakket med henne og fikk lov til å bruke hennes bilder.


Ingunn Santini is a Norwegian living in Italy.
This is her blog : Crochet & Craft
You'll find her on Ravelery too.
She has lots of other designs,
but it was the Kofte that cought my eye.
I have talked with her and she let me use her photos.




2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig omtale Monica! Er veldig spent på din lilla/hvite jakke! Regner med å se den her når den er klar til bruk?
    Ingunn Santini

    SvarSlett
    Svar
    1. Skulle bare mangle. Noe så lekkert, jeg er totalt forelsket!
      Jeg må jo selvsagt vise fram min når den er ferdig, blir sånn innimellom alt annet her.
      Det er jo ofte sånn at seg selv blir sist...

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.