Translate

mandag 20. april 2015

Sunny Monday - Solskinnsmandag



Sol, vår og hekling i bomull,
det hører sammen for meg.
Plutselig klør det i heklekroken.


Sånn gikk det, 
litt etter litt blei det en hel haug av dem.


Jeg er veldig glad i popcorn masker.
Det gir liv til lappen.


Klarte ikke holde meg til bare en farge.
Så det blei en mix av 3.
Har holdt rosene i rosa og byttet på bakgrunnen.


Har laget 16 stk,
som skal bli en av sidene på ei pute.
Tror jeg har bestemt meg for å hekle dem sammen
fra forsiden med rosa.
Mønsteret er fra My Rose Valley


Noen annet morsomt idag :o)
Stjerneduken til Minstepia blei det mest klikka prosjektet
i en link up.
Igjen kjempemorsomt å bli lagt merke til.


Bli med du også,
jeg deltar igjen.

Ha en strålandes mandag dokker.
Her er plutselig sommer og 22 grader.
Helt merkelig,
men veldig deilig.
Nyyyyt!


20 kommentarer:

  1. Lovely squares !!!
    Have a shinny week !
    Anna

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Nydelige lapper du har laget. Det blir nok et flott prosjekt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig. Takk for det puta mangler bare kapper nu :)

      Slett
  3. Underbara vårfärger. Inspirerad!!! Har gjort några multifärgade Popcorn & Lace rutor men inte så där fina. Det kommer bli en riktigt fin "pute". Tack för länkkärligheten!!!
    Xxx

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Annette. Jeg elsket dette designet ditt, fra første gang jeg så det.
      Gleder meg til å vise fram :)

      Slett
  4. Ååå, desse var nydelege.
    Så flittig du er, og flink med handarbeid.

    Fin mandagskveld.

    SvarSlett
  5. Å hekle med bomullsgarn er perfekt når solen skinner! Flotte ruter. :)

    SvarSlett
  6. Beautiful granny squares, love the flower pattern.

    SvarSlett
  7. I love making Granny Squares. I"m currently working on one. I hope you can stop by:

    http://collettaskitchensink.blogspot.com/2015/04/make-it-monday-stained-glass-granny.html

    Colletta

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much. I will pop over coz your blog is new to me :)

      Slett
  8. Gorgeous squares, lovely colors! Marianne xx

    SvarSlett
  9. Beautiful squares!
    I follow you on Pinterest,
    happy weekend.:*

    SvarSlett
  10. I love your squares, they are so pretty and the colors are great too.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.