Translate

torsdag 17. desember 2015

Klompelompe

 
Koser meg med "vilstrikk" siden all "måstrikk" er ferdig.
Klompelompeskjørtet i minste størrelse vokser fort.
Når dette tredje nøstet er ferdig,
er nok skjørtet langt nok.
Det deilige garnet kjøper jeg hos #jorunsgarn
 
 
Gratulerer NORGE med seieren i går.
Klarte ikke strikke de siste 15 minuttene,
da hadde jeg nok med å puste.
Forferdelig spennende.
Gleder meg til neste kamp i morgen kveld.
 
 
Fortsetter å vise fram det merkelige lyset i går.
Det er ikke filter på linsa.
Verden var i svart/hvitt,
helt merkelig.
Men vakkert.
 
 
Noen kloke ord fra Ole Brumm.
 
 
Link party er i gang,
helt fram til i morgen.
Klikk deg inn HER,
så kan du se, dele og klikke på linker.
 
Ha en flott kveld dere.
Jeg skal strikke mer i kveldinga.
Før det er fruen opptatt med å være mamma.
 
 
#jorunsgarn #klompelompe #håndball #linkyourstuff
 
 

2 kommentarer:

  1. Hallo
    Du strikker jo alltid på så mye fint.
    Jeg er superfornøyd med mitt Klumpelompeskjørt. Det du strikker, tar nok ikke like lang tid.
    Takk for Ole Brums sine visdomsord. Passer veldig godt for meg for tiden, synes jeg.
    Til neste år, når ting roer seg litt, skal jeg bli med på et sånnt Linkparty, har jeg bestemt. Må bare få nok tid først .
    Ønsker deg fine førjulsdager. Og takk for koselige kommentarer inne hos meg.

    SvarSlett
  2. Wat leuk allemaal. Mooie kleur van garen. De foto vind ik heel speciaal.

    Fijne avond, lieve groeten, Tinne

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.