Translate

tirsdag 15. desember 2015

"Vilstrikking" ikke "måstrikking"

 
 
Fornøyde unger som kom fra juleverksted
med julegrøt til lunch i dag.
 
 
Iskald dag her i skogen i dag,
og i gammelt hus med "Nordpolen" i kjelleren,
så trengs det ull både her og der.
 
 
"Vilstrikking" og ikke "Måstrikking" i dag.
Alle bestillinger ferdige for jula
og da kan jeg kose med med rosa garn og et Klompelompeskjørt.
Strikker minste str og satser på at det passer frk 9 år.
Morsomt å strikke noe helt overraskende for unga.
Mer i kveld, finner sikkert noe å se på tv'n
og da går pinnene av seg selv.
 
 
I morgen er det Link Your Stuff Party her hos meg.
Bli med du også :o)
 
Ha en flott kveld dokker.
 
 


1 kommentar:

  1. Da jeg vil prøve veldig gjerne rømmegrøt og fjøsnisserMAT :-))))
    Dessverre jeg kan se på norsk TV ikke... det er synd... men jeg kan se aktuelle serie med tre nøtter til askepott... og året før Blånisse og Rødnisse - så deilig.
    Vi har varmegrader, håper snø kommer enda, jeg vil tar turer med ski... so gjerne.
    Ha riktig god kveld og masse glede med strikketøy og TV-programm.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.