Translate

onsdag 9. mars 2016

Ellen lue i rosalilla


Dette er et mønster jeg har blitt veldig glad i.
Ellen lua.
Fikk ei bestilling med rosalilla farger.
Og sånn blei den.
 
 
Liker fellinga på denne så godt.
Om den blir blokka ( blås opp en ballong og la lua forme seg rundt den)
blir den glatt.
 

Dette er absolutt IKKE dagens vær,
men måtte bare benytte den blå himmelen den dagen.
 
Yarn/Garn: Drops Karisma, Viking sportsragg og Rubin, 85gr.
Needles /Pinner: 3,5
Size/Str.: fra barn til voksen. Både jeg og frk 9 år kan bruke denne.
Pattern/Mønster: Ellen hat by Lunamon Design.
Denne er solgt, men om du ikke kan strikke selv,
send meg en mail/kommentar,
så strikker jeg på bestilling.
 
 
Jeg har også laget en NORGE utgave av denne lua.
Denne er strikket i Drops Nepal.
 
 
 
Livet blei brått mer viktig enn bloggen.
Med alvorlig sykdom i nærmeste familie har det vært stille fra meg.
I pausene har jeg lest blogger og kommentarer,
takk for alle fine ord fra dere.
Det blir heller ikke link party denne uka,
prøver på nytt neste uke.
Ha en flott kveld dere.

2 kommentarer:

  1. Så flott lue.
    Og ta vare på dine kjære, så kommer du tilbake når du har tid og overskudd!

    SvarSlett
  2. Nydeleg hue.
    Håpe det går bra med dine kjære.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.