Translate

torsdag 10. mars 2016

En dose magi

.
 
Frokost sysler.
Jeg strikker Marius kofte, er på transportetappen enda, så det er bare å strikke.
Bolen er i dag 37 cm, skal til 53cm før mønsteret begynner.
Den vokser litt hver dag, energien er på vei tilbake, men jeg sløser ikke med den.
 
 
Har skrevet om kofta før, men da bare i farger.
Det blei disse fargene og jeg er strålende fornøyd.
Greit med noe som er annerledes, men likevel "innafor"
Ville ikke lage noe i grått og svart, så da blei det sånn.
Tror nok denne blir perfekt til pappa.
 

 
Må bare spamme litt valpebilder.
Det er jo det som har vært hovedfokus her hos Kennel Hexeberg,
de siste 8 ukene for oss.
Vi bruker jo lang tid i forkant av ett kull,
200% de 8 ukene og mye tid med nye valpekjøpere i etterkant.
Vi lever og ånder for rasen vi er så glad i.
Limahl av Hexeberg  - Pluto har reist til sin nye matfar.
 
 
Led Zeppelin av Hexeberg - Cesar.
Denne godklumpen stjal hjertet mitt.
Så stor og trygg. Blir spennende å se hvordan han blir som voksen.
 
 
Louis Armstrong av Hexeberg - Louis er her enda,
men ganske snart på vei til sin nye familie.
Vakkerungen.
 
 
Lenny Kravitz av Hexeberg - Lenny.
Så utrolig lik sin pappa, gleder meg til å se hvordan han vokser seg til.
 
 
Lenny og Leonard Cohen av Hexeberg.
Så godt å sove sammen.
Alle valpene er solgt og vi gleder oss til neste Hovawart kull.
 
 
Jeg er klar for en dose magi.
Ha en strålandes dag dokker.
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. I love your photo's with the sweet little puppies. They are adorable.

    Have a great day, Margaret

    SvarSlett
  2. Så søte valpene er! Sikkert litt rart å gi dem fra seg etter en veldig intens periode. Men nå senker vel roen seg litt igjen.

    Greit med ensfarget glattstrikk, selv om det vokser sakte. Fin farge!

    SvarSlett
  3. Valpene sååå søte. Gratulere! Min favoritt Led Zeppelin.
    Nå du kan slappe av :-))) Kos deg med strikketøy. Super kofte det blir.
    Vakre farger. Min kofte er ferdig, denne bursdagsgave og jeg må vente med presentere.
    Strikke nå UFO... vi har kald ute her 3 grader - ingen vår temperatur.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.