Translate

søndag 14. september 2014

Another Zipper purse and some Sunday reading.


Da er dette penalet ferdig, 
det som jeg hekla på toget igår.

The Zipper purse is all done.
This is the one I brought with me on the train yesterday.


Dette er 14 x 21 cm, 
Passer som penal, men du lager det i den størrelsen du har bruk for.
Kan også lages med langt glidelås og da blir det sånn.

Garn/Yarn: Gjestal Bomull Sport.
Krok/Hook: Clover 3

This one is 14 x 21 cm
Perfect as a pencilcase, but you make it as big as you want.
You can also make it with a larger zipper like this.



Jeg hadde en veldig flott dag ilag med ungene igår
men betaler prisen for det idag.
Så da blir det pc og bøker på meg.
Har litt å lese på her.

but I am paying the prize today.
So my lap top and these books are my best friends today.
Lots of inspiration here.

Ha en flott søndag dokker.
Jeg forbereder innlegg til i morra og kan røpe at boka Vantar står i fokus.

Wish you a perfect Sunday.
I am preparing the blog for tomorrow and
the book "Vantar" is main focus.



2 kommentarer:

  1. Flott heklepenal og masse fine mønster du har å velge blant i bøkene dine! Ha en flott ny uke!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.