Translate

fredag 4. desember 2015

Mine design strikket av andre.

 
En av mine teststrikkere har hatt en gibort på mitt vottemønster.
@kos_og_kaos var den heldige vinneren.
Jammen er jeg også heldig som har fått et så fint resultat
og ikke minst bilde!
 
 
Monstermønster har teststrikket lua mi.
Tusen takk for den hjelpen og delingen av dette fine bildet.
Denne er strikket i Merino extra fine i barnestørrelse.
Hun har også en gibort nå.
Klikk innom til henne å bli med på konkurransen.
 
Oppskriften på disse to finner du på Ravelry og Epla.
 
 
I dag mimrer jeg i bilder fra i fjor.
Snø, blå himmel og sol.
Fokuserer på det i dag.
Ute er det enda skumring og det silregner.
Ikke ett blaff av julestemning en gang.
 
 
Ha en flott dag dere.
Jeg skal være litt husmor før jeg tar en kaffepause etterpå
med strikkinga.
 
 

2 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å se sine egne oppskrifter strikket av andre. :)

    Ikke mye vinter og snø her heller, bare gråvær og endeløst regn. Men det må vel bli bedre snart.

    Uansett - god helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er det virkelig.
      Regnet stoppet og det blei blå himmel og sol utover dagen, som så blei til frost og speilholke ;o) God helg

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.