Translate

mandag 14. desember 2015

Tova tøfla - Felted Slippers

 
Jeg sendte disse på en svømmetur,
det er alltid like spennende.
 
 
Ut kom dem som dette etter to runder i maskina.
Fargen er mer korrekt på de øverste.
De er strikka med dobbelt garn i sålen,
så de skal være gode og varme.
Fargen er korrekt på det første bildet.
 
Yarn/Garn: Drops Alaska, lys og mørk oliven, 130 gr.
Needles/Pinner: 6
Size/Str.: ca 44
Pattern/mønster: Lunamon Design
Solgt.
Strikkes på bestilling.
 
 
Mitt Sukkerspinn armbånd
er på AUKSJON
Håndtverksutsalget i dag og til i morgen kl 20.
Startbud er 250kr
Klikk deg inn å gjør ett kupp.
Ikke bare mine ting som er der,
mange andre kunstnere finner du der.
 
 
Ha en flott kveld dere.
Fruen er varm i mammahjertet av julesanger
sunget av Lillebror sin klasse i kveld.
Nu strikketid.
Alle bestillinger ferdige for jula.
Nå er det mitt valg av oppskrift.
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.