Translate

torsdag 16. oktober 2014

An autumn rose - Ei høstrose


En høstrose til dere.
Denne laget jeg av blader som hadde falt av hekken vår.
Fikk inspirasjon her

An Autumn Rose for you.
I made this one from the leaves of the bushes in the garden.
Got the inspiration here.

 Denne fine bollen fant jeg på Nille,
perfekt for meg som elsker fletter.

I found this bowl at a local shop the other day.
Perfect for me since I love cables.


Kaffekopp også :o)

Coffee mug aswell..

Bilde: Her er Kofteboken!

Da har vi altså kommet til det punktet i prosessen at vi kan vise dere hvordan Koftebokens fremside ser ut! Boken vil bli tilgjengelig i bokhandlere og garnbutikker rundt om i landet og i løpet av veldig kort tid åpner vi Kofteboken.no (linken vil virke når butikken åpner). Der kan dere som vil sikre dere boken før jul forhåndsbestille! (Småbedrifter og private kan bestille her.) Boken vil bli pakket inn i en støtsikker eske (av trykkeriet) og bli sendt med sporingsgaranti (Bring/Posten).

Fakta: 
En strikkebok er et arbeidsverktøy og det har vi tatt hensyn til med tanke på både størrelse og kvalitet. Boken er 22 cm x 26 cm og er akkurat stor nok til å ligge fremme til pynt og inspirasjon og akkurat passe liten til å ta med seg i vesken eller kofferten. Kofteboken har et hardt og slitesterkt cover med matt folie som gjør at du raskt kan tørke av om du skulle søle litt fra te- eller kaffekoppen.

Denne boka ønsker jeg meg når den kommer i salg.
Bøvertunkofta er så utrolig vakker.

This book is on my list.
The "Bøvertun" jacket is one of my favourites.




Ha en strålandes dag videre.

Wish you a perfect day.




2 kommentarer:

  1. Beautiful rose ! And purchases...
    Have a nice evening !
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you. Did not buy them, just looked and made a photo :)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.