Translate

mandag 27. oktober 2014

Falun2015 ~ VM på ski Falun 2015


Det norske ski landslaget har selvsagt luer til dette arrangementet.
Jeg har sett på bildene og strikket denne lua.

The Norwegian ski team has clothes made especially for this event.
I have looked at the photos and knitted this hat.


Det er norske Dale Garn som har denne, så det er IKKE mitt design.

It is the Norwegian Dale Garn, who made this design, NOT me.

Yarn/Garn: Rubin
Needles/Pinner: 3,5
Made as a gift/Gitt bort i gave.


Fremdeles løv på noen av trærne.

Still some leaves on the trees.


Gulltre.

Tree of Gold


Jeg gikk en tur med min yngste jente i helga,
det er virkelig vakkert her vi bor.

Went for a walk with my youngest girl this week end.
We live in a beautiful part of Norway.

Ha en flott dag dokker.

Wish you a perfect day.

4 kommentarer:

  1. Den var flott, likte fargekomboen :)

    SvarSlett
  2. Løvet er virkelig vakkert nå.
    En blir inspirert til å strikke i rødt, orange og gult. :O)

    Kul lue!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.