Translate

søndag 12. oktober 2014

Cotton Candy ~ Sukkerspinn


Jeg har laget en ny utgave av "Sukkerspinn" 
Hals smykke denne gangen.

I have made a new sample of my "Cotton Candy" 
Necklace this time.


Hun ønsket Harley Davidson farger,
vinger og et kors.

She wanted Harley Davidson colors,
wings and a cross.


46-48 cm langt.

46-48 cm long.


Laget spesielt til deg.

Made especially for you.


Jeg elsker disse høstfargene.

I love these Autumn colors.


Jeg designer etter dine ønsker.

I custom make for you.

Du finner meg på Facebook:

Link:

Ha en strålandes søndag dokker.

Wish you a perfect Sunday.


3 kommentarer:

  1. So beautiful! She should be VERY happy with it. I would be! Terrific job.

    SvarSlett
    Svar
    1. She is :o) Thank you so much, love making jewellery.

      Slett
  2. Elisabeth Breibrenna14. oktober 2014 kl. 18:56

    I AM very happy with it. It's incredible and thank you so much dear Monica ♥
    Tusen tusen takk Monica. Jeg var helt sikker på at det kom til å bli vakkert, men WOW!!!!! Det var helt utrolig vakkert, og det var så likt det jeg så for meg i hodet mitt ;-) Jeg har brukt det hver dag på jobb, men jeg har ingen til å fotografere meg for tiden, men det kommer!
    Atter igjen . . . TUSEN HJERTLIG TAKK Monica. Det er et ubeskrivelig vakkert halssmykke ♥

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.