Translate

torsdag 9. juli 2015

Ornament throw - Ornament teppe


Ornament teppe,
dette herjer rundt på nett og i Bloglandia nå.
Jeg er fortapt, lapper er min svakhet 
og i kombinasjon med sånne farger *dunk*
Totalt forelsket.

Ornament throw,
it is all over the nett and Bloglandia.
I am lost, patches are my passion and weaknes.
And with colors like this I am totally in love!


Det trenger jo ikke være så stort eller i disse fargene, 
for dem som er litt "dusere" enn meg ;o)

Jeg har funnet oppskriften her:
Den er på engelsk.
Her finner du en VIDEO av lappene.
Begge bildene er fra Red Heart.

It does not hva to be so big or in these colors,
for those of you who are a bit "paler" than me.

I have found the pattern here:
It is in English.
Here you can find a VIDEO of the patches
Both photos are from Red Heart.


Ikke glem Link Party idag.
Klikk HER eller scroll ned til gårdagens post.

Don't forget my Link Party today.
Click HERE or scroll down to yestedays post.






5 kommentarer:

  1. Utrooolig lekkert!
    Takk for Link *Lagret*

    Klem Vibbedille :)

    SvarSlett
  2. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Det var et lekkert teppe! Kan sikkert funke som pute eller noe litt mindre også.

    SvarSlett
  4. Dear Mocca, I LOVE this blanket! Thank you so much for sharing. Wow, sooooo beautiful! Regards Moni

    SvarSlett
  5. Beautiful !!!
    Thanks for sharing !!!
    Have a sunny weekend !
    Anna

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.