Translate

søndag 4. desember 2016

40% på alle mine design idag

God morgen 2. Søndag i advent.
Idag blogger jeg fra telefonen. 
Sitter i håndball hallen, 
pause mellom to kamper. 

Idag har jeg 40% på Alle mine design 
Klikk deg inn på denne linken:

Skriv inn koden: 4DESEMBER når du skal betale. Du kan kjøpe så mange design du ønsker. 


Må jo ha med strikkinga til pausene og da er denne Pinnebeskytteren god å ha strikkinga inni. 
Den kjøpte jeg fra Handmade by BIR,
For lenge siden, og den er så kjekk å ha.

Jeg er ikke så glad i å strikke på 5 pinner,
Men noen ganger må man det. 


Iskald morgen her på Bjørkelangen,
Så da er det godt med rompevarmer 
Og kofte på. 


Hjemme blir det pyntet litt hver dag,
Men fremdeles er det advent,
Og ikke jul hos oss. 

Ha en flott dag videre, jeg har kaffe i koppen og strikkinga mi her, 
Kamp nr.2 om 45 minutter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.