Translate

mandag 5. desember 2016

40% på Drømmegenseren.

Foto: Tor Ivar Breibrenna

God 5. desember,
rart at andre søndag i advent er over og vi er tidlig i desember enda.
Sikkert godt for mange som stresser med alt mulig.
Godt at det er maaaange dager igjen.
På den tiden rekker du fint å strikke
Drømmegenseren.

Foto: Tor Ivar Breibrenna.

Vakre Elisabeth viser fram sin genser,
som jeg har strikka til henne.

Har du lyst å strikke en sky av en genser,
ja for den veier ikke mer enn en sky,
klikk deg inn på


bruk rabattkode:

5DESEMBER

og du får dine 40 % på oppskriften.


Drømmegenseren er strikket i
Drops Brushed Alpakka Silk.



Flere timer å håndballhallen i går,
krever litt ekstra varme.
Enda godt jeg har rompevarmer,
kofte, kaffe og sjokkis.
Flinke jenter som spiller,
alltid like gøy å se på.

Ha en strålandes dag der ute.
Her er morgenstunden over og dagen sparkes i gang.



1 kommentar:

  1. Den genseren ser deilig ut.
    Eg har nettopp strikka meg ein så eg må vente med å strikke ny.
    Du er jammen flink til å designe og finne på nye
    produkt.

    Ynskjer deg fine førjulsdagar.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.