Translate

torsdag 8. desember 2016

40% på Nails lue og votter


God 8.desember.
Pga. Linkparty i går,
glemte jeg å legge ut oppskrifter med 40%.
så da kjører jeg en dobbel i dag.

NAILS

De er strikket i Drops Nepal eller Alaska.
Som igjen betyr varme gode plagg.
De vil tove litt i bruk og derfor blir de tette og gode.
Nails lua spesielt, er en stor favoritt for mange som har kjøpt oppskriften.

Bruk koden:
8DESEMBER
når du kjøper oppskriftene på Ravelry,
så får du 40% på dette.


Usedvanlig vakker morrastund i dag.
Himmelen stod virkelig i brann.



Minner om Link party,
klikk deg inn HER.
legg igjen en link, klikk på linker,
skriv kommentarer å få masse inspirasjon hos andre.

Jeg skal drikke opp kaffen min å strikke videre på vottene,
mens vaskemaskinen gjør seg ferdig.

Ha en flott dag dokker.





1 kommentar:

  1. Also called fingering, baby, or 4-ply weight. This is very fine yarn that is suitable for knitting socks, lace, or baby garments. billiga strumpstickor på nätet

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.