Translate

fredag 9. desember 2016

ESPEN VOTTA


Disse "pulsvarmervottene"
kan brukes av både gutter og jenter.
Frk.10 år har hatt sånne,
mens broren har hatt andre vanlige pulsvarmere.
Han hadde også lyst på sånne med vott på.

Ja så da strikka jeg det,
men hysj,
det er hemmelig noen dager til.
Han leser ikke bloggen min,
så det er ingen fare.



Bruker min hånd på bildet,
så de er litt snau,
men de er jo ikke strikka til meg.
Sånn er votten bretta av.


Og de kan brukes fint som dette.



Og votten er stengt når tuppen er på.

Disse er strikka i Drops Lima.
Planlegger å skrive oppskriften
og legge ut for salg på Ravelry i Januar.


Jeg lader opp til Håndball om ikke så lenge.
Gleder meg til nok en kamp.
Strikkinga er med.
Hemmelig denne også.


Noe som ikke er hemmelig,
er dette fine hekla treet.
Du finner oppskriften hos Anabelia

Ha en flott kveld dokker,
det skal jeg ha.

Minner om at det er 40% på
HOPE lua.
Få mer info om dette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.