Translate

fredag 2. januar 2015

Felted Mittens Child size ~ Tova votter til barn


Idag kan jeg vise fram et par Tova Votta,
som blei for små til minstejenta mi.
Så derfor selges dem for 100 kr + porto
Hel lengde 23 cm
Tommel 4 cm
Fra gropa mellom tommel og tupp 9 cm
vil tro ca 4-5 år


Yarn/Garn: Drops Nepal fra Joruns Garn
Needles/Pinner: 5,5
Size/Str: 4-5 år
85 gr
Pattern/Mønster: Lunamon Design


De er tåkerosa og desverre tatt bilde av på plena mi.
Tenk noe så forgredelig.
Nei jeg velger å ikke se den grønne plena,
strikker videre på neste par votter og drømmer meg tilbake noen dager.



En kaffekopp til, 
mens jeg nyter synet av dette bildet, så er pause over.
God helg dokker.



2 kommentarer:

  1. Flott vinterbilde, men jeg må innrømme at jeg liker grønne plener bedre. ;o)
    Fine votter!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.