Translate

torsdag 15. januar 2015

Felted riding Mittens - Tova Ridevotta



Da har jeg strikka og tova ridevotter til en mann.
Så da kan jeg, på bestilling strikke både til mann og dame.
Jeg sa at dette var skogfarge ;o) men det er vel mørk oliven, sånn egentlig.


Yarn/Garn: Drops Alaska 130 gr
Needles/Pinner: 5,5
Size/Str. Mann
Pattern/Mønster: Lunamon Design.
SOLGT
Strikker på bestilling Dame/Mann.


Dere får overleve valpebilder,
det er vanskelig å ikke dele dette.
Alaska og lille Xynne, våre hjemmeboende Eurasiere.


Perfekt frokost idag.
Jeg kokte torskerogn igår og den smakte himmelsk!

Igår hadde jeg Link Your Stuff Party her,
det var morsomt å se de som deltok.
Takk for det dere.
Gjentar dette hver onsdag fremover.
Håper at flere og flere deltar.
En måte å nå ut til flere er å ta med seg Logoen og legge den på bloggen,
eventuelt i ett blogginnlegg om at du har deltatt hos meg.


Ha en flott dag dokker.



2 kommentarer:

  1. Hei Mocca! Så fin blogg du har! Jeg har jo nevnt det til deg før, nesten til det kjedsommelige, men jeg må gjenta det igjen: Du er så flink med alt håndarbeid du bedriver!! :) Det siste du laget til meg, var ridevottene. Kjempefornøyd! Og har brukt dem omtrent daglig siden jeg fikk dem i november/desember. Aldri vært så varm på hendene. I all slags vær har jeg brukt dem, og inni er dem like varme! Vasket dem èn gang, like fine etter på ;) Tusen takk nok en gang!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Det er så viktig for meg å få tilbake melding på det jeg gjør.
      så om det må endringer til, ja da gjør jeg det. Takk snille. Kos deg på tur.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.