Translate

tirsdag 3. februar 2015

Brennende kjærlighet og litt snop fra Trollsmeden



Februar er hjerter på Votte og Sokkealongen.
Her er mitt første bidrag.

Yarn/Garn: PT2, 60 gr
Needles/Pinner: 4
Size/Str: 8-10 år
Disse blei Ellen sine.


Her ser dere hjertene :o)


Ett underveis bilde, 
de er ganske så slappe i fisken mens de strikkes. 
Jeg måtte tove dem to ganger for å få dem faste nok
og da blei damestørrelsen til 8-10 år.


Jeg vant jo en konkurranse for ca ei uke sia.
Masse perler fra Trollsmeden.
Her er så masse å velge i at jeg må nesten lage noen bilder for
virkelig å se dem.
Hva det blir enda veit jeg ikke.
Ta en titt på siden hennes, der er så mye lekkert.


Unga var ute i kveldinga igår og da laga dem lyslykter.

Ha en strålandes dag dokker, 
og husk Link up Party i morra her hos meg.


8 kommentarer:

  1. Hello Monica!
    I love the colours in your mittens!!
    Have a nice day!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    SvarSlett
  2. Beautiful mittens !!! The color mix is perfect !!!
    Have a cosy day !
    Hug
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much. I could have chosen traditional colors,
      but you know I am not that kind of person ;o)

      Slett
  3. Så flotte votter! De har jeg faktisk strikket en gang men i helt andre farger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg har også strikka ett av de andre i den mønsterpakken.
      Da i mere "vanlige" farger, de blei fine dem også, men liker litt trøkk i dem ;o)

      Slett
  4. Beautiful colors, they look so nice and warm !!!
    Hugs, Loes

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, These will keep you warm for hours when it is very cold.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.