Translate

lørdag 21. februar 2015

En god start


Dette er en perfekt start.
Ja, det blir votter av dette,
og du verden så lekre dem blir!


Min OCD har nådd nye høyder.
Men du verden så fint det blei i skapet under vasken ;o)
Vi prøver å handle bare en gang i uka, på fredager, poser blir det av det.
Må vel finne fram handlenettene etterhvert, når den avgifta kommer.
Lurer du på hvordan man bretter dem?
Her kan du se hvordan.


AnneMariesHaakblog har Link your stuff idag, 
jeg er som alltid med.


Min gode venninne Nina, er en aktiv hobbyfotograf.
Igår var hun ute på månesafari.
Dette fanget hun med linsen sin.
Bare en ting å si, VAKKERT.
Takk for at jeg fikk dele det.


7 kommentarer:

  1. never heard of russian earl grey but it sounds very yummy!
    Enjoy your hooking time!

    SvarSlett
    Svar
    1. It is like regular Earl Grey, but with a hint of lemon.
      I love it.

      Slett
  2. Sånn har jeg brettet posene i mange år. Har en beholder inni skapet hvor jeg legger dem. Selv med avgift på posene så har jeg ikke merket stort til det.

    Ha en fin lørdagskveld.

    Varm hilsen fra Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig plassbesparende er det i alle fall.
      Ha en flott kveld.

      Slett
  3. Ja, det så ut som en fin start! Takk for pose tips!

    SvarSlett
  4. I love Lipton teas! I have tried Earl Grey, but never the Russian Earl Grey. I am sure it is very good. Greetings from Montreal, Canada. :) Your photos are beautiful.

    SvarSlett
    Svar
    1. The Russian Earl Grey has a hint of lemon, it is so tasty. I recomend it.
      Have a nice day

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.