Translate

søndag 22. februar 2015

Purple Alaska Mittens




Jeg har strikket ett nytt par Alaska votter.
Mønsteret skrives underveis og jeg har laget diagram.
Lilla er en vanskelig farge å fotografere,
men dette er nok mest likt.


Yarn/Garn: Drops Alaska, lilla, lyng/rosa, krem, 100 gr
Needles/Pinner: 4
Size/Str: Dame
Pattern/Mønster: Alaska Mittens - Lunamon Design.
Dette mønsteret kommer i salg.


Samme mønster helt annet uttrykk.


Jeg er også på Instagram, 
finn meg der om du vil.


Ha en flott søndag dokker,
ute er det "påskevær".




9 kommentarer:

  1. Hei
    De er så fine de vottene dine, altså.
    Her har sola kommet, og jeg smelter nesten, mens jeg baker, vasker og strikker.
    Livet er herlig!
    God søndag

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det. Mønsteret kommer i salg. Klissvått ute her og jeg liker det ikke, men snøen skal jo bort før våren kan komme. :)

      Slett
  2. Such beautiful mitts! I am amazed how fast you male them!
    our blog os on instagram too, i will look for yours 😊
    Take care Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, I love making them. I found you on IG :o)

      Slett
  3. Kjempefine i lilla altså :) Her er det ikke påskestemning, bare vått og gjørmete, men vinterferie er det uansett!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Det er vått og grått her nu, varmegrader og snø på bakken blir bare sørpe :o(

      Slett
  4. More beautiful mittens !!!! They are perfect !!!!
    Have a great week !
    Anna

    SvarSlett
  5. Your mittens look great! Such lovely colors!!

    Navy Wifey Peters @ The Submarine Sunday Link Party

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.