Translate

lørdag 14. februar 2015

Doris



Endelig strikker jeg Doris.
Men siden jeg har valgt Alaska garn,
 måtte jeg fram med blyant og ruteark.
Petrol og Sennep er en herlig mix.
Gleder meg til de er ferdige.


Jeg selger sett med heklekroker.
120 kr inkl porto for ett sett.


Dette settet med små kroker.
120 kr inkl porto.


Det er Link your Stuff hos AnneMaries Haakblog,
og jeg deltar som alltid.


Avslutter med et bilde fra Bodøbyen.
Landegode i fullmåneskinn og nordlys.
Bare midnattsola kan gjøre det vakrere.
Fotograf: Eirik Hagen.

Ha en flott lørdag dokker.



7 kommentarer:

  1. PS, sendt deg bestilling via mail, til info !

    Hilsen Helen

    SvarSlett
  2. Flotte farger sammen! Og nydelig bilde.

    God lørdag til deg også. :)

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Ja ikke sant, må bare prøve noe nytt, verden er så mye mere enn grått og hvitt :)

      Slett
  4. Great collections! Oh I need to see the Northern Lights one day!!

    Take care
    Anne (Crochet Between Worlds)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.