Translate

fredag 1. august 2014

Curtains today - Gardiner idag.


Gardiner trenger vi alle og denne er etter min mening fantastisk!
Soline, jeg har funnet ei oppskrift til deg, på Japanske blomster, hos Olavas Verden. :)

We all need curtains and I do LOVE this one.
I found a pattern at Olavas Verden if you want to make this.


Denne kan også brukes som kant på en duk.

Both curtain and as a lace on a table cloth.


Kan jo ikke glemme jula :o)

Can't forget about Christmas :o)


Vår kattunge Sonja.

Our kitten Sonja


En sniktitt på en ny "steg for steg" som kommer i morra.

A preview of my new tutorial for tomorrow.

Det er fredag og helg.
Ønska dokker en strålandes dag.

It's friday and week-end,
Wish you all a perfect day.




8 kommentarer:

  1. Åh, de øverste der må jo være de ultimate sommergardinene! Blir i godt humør bare av å se på dem. Søt pusekatt også. :)

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. JA må jo bare si at de gardinene hadde vært perfekte i mitt kjøkkenvindu....

      Slett
  2. De første gardinene var bare helt herlige! Vet du hvor man kan finne oppskrift? (Bill.merket "lat og gidder ikke å telle")

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant, dem er herlige!
      Har funnet oppskrift til deg ;)

      Slett
  3. Jeg visste jeg hadde sett dem før - og jeg kjenner dem igjen fra den bloggen! Hadde glemt å lagre....

    Tusen takk!

    Tror ikke det blir gardiner, men kanskje en løper...

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig, burde jo ha lagt ut linken med en gang da..
      Bruker å passe på det når jeg blogger oppskrifter eller inspirasjon.

      Slett
  4. Oi, den øverste der var riktig så sprek! Herlige farger!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, tror nok jeg bare må lage den. Det får bli som det blir :o)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.