Translate

lørdag 16. august 2014

Link your Stuff Saturday


Deilig lørdag formiddag, godt å kose seg litt.
Hekler flere Afrikanske Blomster og forbereder en ny toturial.
Hvordan hekle dem sammen og for meg blir det en brikke og en løper.
Her er en Steg for Steg - Du kan også lage dem.

Lovely Saturday morning.
Making more African Flowers and preparing a new tutorial.
How to join them and mine turn into a doily and a smal table runner.
You can also make these - Tutorial


Brikke heklet i Cotton Light fra Drops.

Doily made from Drops - Cotton Light.


Løper også heklet av Drops Cotton Light.

Table runner made from Cotton Light.


Laaaang løper på spisebordet mitt, denne er min :o)

Loooong table runner on my diningroom table, this one is mine.


Nok en løper, nydelige sukkertøyfarger i Cotton Light.

Yet another runner, also made in cotton candy colors from Cotton Light.

Disse blomstene kan bli vesker, tepper, puter, hva du ønsker.
Flott måte å bruke opp rester på, siden man trenger så lite av hver farge.

These flowers can be made into bags, throws, pillows, whatever you want.
All those small balls in each color turn into something nice.



Det er selvsagt Link Your Stuff idag og jeg deltar som alltid.
Ta den en titt eller fler hos AnneMarie's Haakblog.

Saturday ecuals Link Your Stuff, and I participate as always.
Take a look or three at AnneMarie's Haakblog.

Ha en flott lørdag dokker.

Have a nice Saturday, happy hooking.



2 kommentarer:

  1. De var nydelige!! Skulle ønske jeg kunne hekle ferdig teppet med bestemor ruter som ligger her i kurven og ser på meg! :-) Men så mange andre ting på gang…. tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Det er så mange prosjekter på gang hos de fleste, vi burde fått innvilga 3 timer ekstra på kvelden etter unga er i seng ;) Lykke til med skolestart.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.