Translate

søndag 3. august 2014

Time well spent


Sånn var en del av min lørdag, deilig.
Godt å hente seg inn i skyggen i kroken min.

This was a part of my Saturday, time well spent.


Mat må man ha.
Got to have some food aswell.


Ananas sommerfugl :o)
Pineapple butterfly.


Helt klart ei rute jeg bare må hekle,
tror det blir ei pute, fargerik selvsagt.

This square I just have to make.
A pillow I think, colorfull of course.


Akkurat DET skal jeg gjøre,
gleder meg Rita.
Ha en strålandes søndag.

This is exactly what I am going to do,
looking forward for it Rita.

Have a nice Sunday.


2 kommentarer:

  1. Fant deg ;-) La deg inn i bloggelista mi, jeg. Ha en fin kveld! Hilsen Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det.
      Ha en flott kveld du også :o)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.