Translate

torsdag 22. oktober 2015

Kosestrikking


Dette er jo bare en fryd for øyet.
Drops Merino Extra Fine, skal strikke skjørt til Frk 9 år.
Regner med det faller i god jord.
Rosa (16) er vel en sikker vinner.


Beige (07) er på pinnene nu.
Så deilig å strikke med og jeg veit jo at dette absolutt ikke klør.

Jeg kjøper mitt Drops garn hos
http://www.jorunsgarn.no
Kjapt levert i postkassen, det liker jeg.


Ingen hemmelighet at jeg elsker pepperkaker.
Fikk det til og med servert i utdrikningslaget mitt ;)

Da skal jeg nyte kaffen og strikkinga.
Blir ikke seinkveld på meg, trang i øyan av bålkos i kveldinga.
Ha en flott kveld videre dere.



2 kommentarer:

  1. Fine farger - begge to !
    Har faktisk strikket en lang cardigan i den rosa fargen, sammen med en tråd mohair !
    Ble veldig fin, men ser den brukes mest tidlig vår og sen sommer, da den blir for tykk til å ha under yttertøy...

    Her kom det faktisk en pakke i postkassen med garn til meg også, Sandnes, fra min-design-strikk.no
    Nok en kreativ dame, som jeg følger blant annet på insta.

    God helg - og nyyyyyt dine pepperkaker, husk 62 dager igjen til julaften, og 35 dager igjen til adventshelgen !!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Skjørtet er nu ferdig og blei helt supert. Det rosa skal også bli skjørt, før jul i alle fall.
      Kjekt med garn i posten :o)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.