Translate

mandag 19. oktober 2015

Kveldskos


Det blei bålkos på oss idag også.
Tåka lå helt nedpå bakken,
så det var litt vanskelig å få skikkelig fyr og varme.


Vi stekte brødskiver med smør og kjøttboller, enkelt og godt.
Alt smaker jo godt ute.


Unga koser seg like mye som meg.


Jeg har laget opp en del av disse 
og mere blir det i morgen.
Selges sett av 5 stk for 75kr.
Ønsker du å kjøpe legg igjen beskjed med kontaktinformasjon under her eller
Send meg en Mail: monica@kennel-hexeberg.no

Resten av kvelden blir det Mariusstrikking og Farmen for meg. Trøtt og sløv etter masse frisk luft og bål.
Skal bli godt å finne senga litt tidligere enn vanlig idag.

Ha en flott kveld dere.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.