Translate

søndag 25. oktober 2015

Skattejakt


Ja det er virkelig en skattejakt!
Men i kista mi er det ikke gull og bling,
der er det (G)ullgarn.


Da jeg for en tid tilbake så denne filmen
og fikk tatt bilde av denne genseren,
startet skattejakten.
Først i hodet mitt, så på nett.


Denne boka har jeg, 
så mønsteret skulle være greit å finne.
Om ikke det samme, så noe som ligner.

Utfordringen ligger i den rette fargen.
Isbregrønn / mint / turkisgrønn ???
Ja ikke lett å finne. 


Dette er Rasmilla's Tynde Uld.
Det er det nærmeste jeg kommer.
Den har det litt elektriske grønne over seg.


Raumas finull er også mulig.


SandnesGarn har også en mulighet.

Ja for ønsket er noe to-trådet ullgarn.


Rasmilla har også Peruvian i denne lekre fargen.
Feil tykkelse, men kan gå for den også. 

Tror hemmeligheten ligger i å ha kritt hvit og en fin grå sammen med det grønne.
Den klare hvite vil gjøre den grønne skarpere.
Små detaljer ja, men det ligger i nyansene.
Jeg tar med glede imot tips fra dere.

Har noen MÅ ting på lista først,
så får jeg fundere videre på denne.
En ting er sikkert og det er at det blir ei lue først,
for å teste fargene. 


Delte et sommerminne på instagram idag.
Følg meg gjerne på instagram: Lunamon Design.
Deler det her også, vi stilte jo klokka mot
sommeren i natt ;o)
Ha en flott søndag dere. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.