Translate

lørdag 24. oktober 2015

Lazy Saturday - Sløv lørdag


Jammen smakte det godt med kaffe og lokum ( Turkish Delight )
Er ikke like fint på mitt kjøkkenbord,
derfor henta jeg dette bildet på Pinterest.

Lat lørdag, ja det er det virkelig.
Ingen planer sånn utenom alt det vanlige
som gjøres hver dag,
men null stress hit og dit. 


Så fint var det ute her igår, 
ikke noe å vise fram av dagens gråvær ;)



Gammelskola her på Rånåsfoss.


Helt fantastisk klarvær igår.
Det er sånne dager man lagrer til gråværsdager.


Minstepia har elsket giraffer i hele sitt liv,
så da vi var i Løveparken i Danmark i sommer, fant hun denne. 
Hun kom fort fram til at Norge var alt for kaldt,
så giraffen måtte ha klær.

Mora var ikke tung og be,
så nå har den jakke med hull til frambeina,
og hette med hull til ører og horn.


Da skal hun ikke fryse i vinter. 
Mønster på dette blei til mens jeg hekla.
Hekle og prøve på til det passer.
Kant rundt og knapp under haka.


Ponchoen jeg har strikka blei populær,
så det er ikke den siste jeg skal vise fram. 
Strikker dem bare i barne størrelser.
Neste er lilla, så får vi se da, hvilke farger de andre velger. 

Nu litt mere kaffe og lokum.
P4 og strikkinga. 

Ha en flott lørdag dokker. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.