Translate

torsdag 30. oktober 2014

- 1 degrees and wool ~ Frost i natt.



OL - Lua holder seg populær denne vinteren også.

The Norwegian Winter Olympic wool hat from last winter is still popular.


Yarn/Garn: Rubin
Hook/Krok: 4,5
Pattern/Mønster: My own pattern.



Tenk det 50 000 besøkende på bloggen.
Ydmyk og veldig glad.
Tusen takk alle sammen.

50 000 visitors, 
I am humble and very happy.
Thank you so much every one,


Frost i natt og det er helt fantastisk ute i skogen,
frisk og klar luft.
Jeg elsker denne tiden.
Ha en strålandes dag der ute.
Jeg skal lære en dame å strikke ullsokker, dvs hælen på ullsokken.

Frost last night and living in the forrest is fantastic,
crisp and clear air.
I love this time of year.
Have a perfect day in Blogglandia.
I am going to teach a woman how to knit socks, the heel of the sock that is.


8 kommentarer:

  1. Great hat !
    We still have 24ºc and a shinny day !
    Congrats for your 50000 visitors !
    Have a cosy day !
    Anna

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 50 000 visninger! :) Så morro! :)
    Var frost her inatt også, eller det viste flere minus til langt ut på formiddagen..
    Deilig er det :) Friskt og godt :)
    Lua så veldig god ut! :) MÅ få laga meg ei lue til meg selv, alt jeg lager fyker ut før jeg får det av pinnene ;)

    Håper du får en fantastisk dag :)
    Go'klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja vanskelig det der med å lage noe til en selv..

      Slett
  3. Gratulerer med mange besøkende.
    Lekre farger på lua du har heklet

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.