Translate

fredag 31. oktober 2014

Time well spent



Rognebær lua i petrol denne gangen.
Denne er ikke solgt.

The Rowan hat in petrol.
It is not sold.

Yarn/Garn: Rauma Mitu Alpakka/wool 
Needles/Pinner: 5
Pattern/Mønster: Lunamon Design Rowan Hat.


Var ute å gikk i finværet igår.
Lua er min "Russki"mitt design og sjalet fra Ullhuldra Design
Endelig minusgrader og klarvær :)

I went for a walk yesterday in beautiful weather.
My hat is my own design "Russki" and the shawl is from Ullhuldra Design
Finally cold and clear weather.


Jeg hadde et veldig koselig formiddagstreff og damen strikker perfekte hæler.
Strikking, pepperkaker og te kan jo ikke bli feil.

Those hours spent with this lady, 
teaching her to knit the heel of the sock was very nice.
How can knitting, gingercockies and tea be wrong?


Kan ikke bli bedre enn dette.

Can't be better than this.

0

Jeg bryr meg overhode ikke om Halloween, 
så derfor tar vi med ungene på kino for å se Operasjon Arktis.
Mye koseligere å være ilag, enn å gå rundt å tigge snop.

Couldn't care less about Halloween, 
so we take the kids to the cinema for Operasjon Arktis.
Time spent together as a family is much better than begging for candy.

Ha ei strålandes helg dokker.

Wish you a perfect week-end.

6 kommentarer:

  1. Så flotte luer!

    Jeg er heller ikke glad i Halloween så vi skal ut og spise middag sammen i kveldingen, før jentungen skal på besøk til noen venninner for å se film.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blei en veldig koselig kveld for familien :)

      Slett
  2. I'm not a fan of hallowe'en either. Love your hats and the socks.

    SvarSlett
  3. Petrol er bare så lekkert altså. Kjempe fin lue.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant, og Mitu er jo bare det deiligste garnet!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.