Translate

fredag 27. november 2015

Glede og sorg


 
Denne uka kom Sørum Magasinet sitt julenummer ut.
Og der er jeg med to sider.
Spennende og første gang jeg er med på noe sånt.
 
Her kan du lese hele bladet:
 
 
 
Heldigvis var jeg ute i går å tok litt bilder.
I går var det -8 og i dag er det + 8.
Det er jo til å bli skrullete av.
Jeg vil ha vinter.
 
 
Nok en dag til ettertanke.
Sender mine varmeste tanker til Bodø og Britt i dag.
Mammahjertet mitt blør for deg.
Føler med deg og dine i sorgen.
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Først, så hyggelig blad Sørum Magasinet, har nå kikke gjennom, måtte å se ditt bidrag, gratulerer så moro :)

    Fine blåfarger på lua !

    Fredag, og ny helg, så for oss betyr - starten på å kjøre hjem til Norge, i morgen tidlig !
    Til deg, ønsker jeg en god helg og første advent.

    PS. Håper det blir valper !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha Helen. Det var morsomt å gjøre dette.
      od tur heim.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.