Translate

fredag 13. november 2015

Marius er alltid populært.

 
Det er ikke få plagg jeg har strikket med
dette mønsteret.
Liker både de tradisjonelle fargene
og de nye kombinasjonene.

 
Dette er bare noen få av de i stor størrelse.
Jeg tar ikke imot bestillinger på voksen genser.
Kjørepose har det også blitt.
 
 
Dette var litt av en jobb.
Endret litt på originalmønsteret
for å få det i denne størrelsen.
 
 
En rosa poncho ferdig
og en lilla på pinnene nu.
Strikker heller ikke disse i voksen størrelse.

 
Øl/brus vott har jeg også strikka.
Pulsvanter og mobilsokker.
 
 
 
Votter og pannebånd er en grei jobb.
Lue med PacMan var morsomme,
det blei en del av dem det året ja.
Hodeskaller for de som liker det.
 
Trekk til vinkartongen er på
bestillingslista mi, så noen av dem blir det i år.
 
 
Luer sier jeg aldri nei til,
tror det er mitt "hjertebarn".
 
 
 
Har jammen meg strikka en hals også,
med dobbelt garn.
 
Nok om det.
Her er det 5dobbel guttebursdag i kveldinga,
så det er bare å lade opp.
 
God helg dokker.
 
 
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Det var masse Marius! Utrolig hvor mye forskjellig det mønsteret kan brukes til.

    Lykke til med guttebursdagen! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. JA det har jammen blitt mange mariuser etterhvert

      Slett
  2. Så mye flott og morsomt å se i andre fager av Marius mønster, veldig fint og tradisjonelt mønster -
    blir liksom aldri lei det :)

    Du er jammen meg produktiv Monica, rene strikke maskinen !!! wow....

    God søndag !

    SvarSlett
    Svar
    1. JA ikke sant, mangfold av Mariuser,
      Dette er strikket over mange år da.

      Slett
  3. Du og du, kor flink du er.
    Fantastisk flotte plagg.
    Takk for koseleg kommentar om selskapet,
    Tenker på deg som har hatt så mange små gjestar,
    det er ganske høglydt og krevande med barneselskap.

    Ynskjer deg ei fin ny veke.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord. Morsomt å strikke Marius.

      Slett
  4. Du og du, kor flink du er.
    Fantastisk flotte plagg.
    Takk for koseleg kommentar om selskapet,
    Tenker på deg som har hatt så mange små gjestar,
    det er ganske høglydt og krevande med barneselskap.

    Ynskjer deg ei fin ny veke.
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.