Translate

torsdag 26. november 2015

En ny begynnelse



I dag ble vi velsignet med en vakker soloppgang,
-6 grader og fantastisk luft å puste i.
Vi som bor på toppen her,
kan se ned på Glomma som er dekt av et tåketeppe.
 
 
Kvelden var grå og tung,
men plutselig klarnet det opp og La Luna hang der klar og fin.
Alle stjernene var med på fullmånefesten i natt.
Det å puste i takt med månen en sånn natt,
gir meg ro i kropp og sjel.
Skuldrene senkes og jeg fylles med godhet.
Alltid hatt det sånn,
La Luna er med meg i hverdagen,
hun passer på meg.
 
 
Å våkne til dette gjør dagen helt perfekt.
Bare å nyte til fulle.
 
 
Sånn innimellom i dag,
strikker jeg på en ny poncho.
Adventlilla og hvit denne gangen.
 
Husk å linke det du gjør eller vil vise fram.
Du kan linke fra Blog, Facebook, Instagram, Epla, Ravelry og Pinterest.
 
Ha en strålandes dag dokker.
 


6 kommentarer:

  1. Skulle gjerne kjøpt den fine lueoppskriften din :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har svart deg på bloggen din. :o)

      Slett
  2. Så flotte bilder! Her pessregner det ute nå!

    SvarSlett
  3. The pictures look amazing! Such wonderful winter pics!

    Take care
    Anne
    Crochet Between Worlds

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Anne. Have a Nice week end

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.