Translate

fredag 20. november 2015

Nails Mittens - "Spiker votta"

 
Dette er hva jeg har ruga på den siste tiden.
Det måtte jo bli votter som passer til Nails lua.
God passform og spreke farger.
Mønsteret er hos mine teststrikkere for gjennomgang.
 
Spent på deres utgaver.
Mønsteret kommer i salg så snart det er mulig.
 
Mønster til denne lua kan du finne på
 

 
Nydelig vinterdag i dag.
Kaldt og klart,
men tåka ligger som ett teppe over Glomma.

 
Bare å nyte fine vinterdager.
Da trenger vi lue og votter på.

 
Tyttebærlyngen er så fin når den er frostet.
 
Da skal jeg spille stigespill med Lillebror,
drikke kaffe og høre på P4.
Strikke kan jeg gjøre i kveld.
 
Ha ei strålandes helg dokker.

8 kommentarer:

  1. These gloves are so pretty!!!

    Man, I am so jealous of your winter wonderland!!

    Take care
    Anne
    Crochet Between Worlds

    SvarSlett
  2. Skikkelig vinter hos dere, jo. Da trenger man votter. :)

    Disse ble fine, passer perfekt til luen,

    SvarSlett
    Svar
    1. JA det er helt klart. Fryser på lankene da.

      Slett
  3. Kos deg innendørs med stigespill.
    Det er skarpt i lufta.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. JA vi koser oss inne, spiller masse, både brett og på nett.

      Slett
  4. Fine votter du har strikket til lua!
    God helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.