Translate

tirsdag 17. november 2015

Nyheter på gang

 
Dette har blitt noen av Nails luene mine.
Dette er en modell, den andre er lengre og får da litt heng bak.
 
Yarn/Garn: Drops Alaska/Nepal, 80gr grå og Orange.
Needles/Pinner: 4,5
Size/Str.: Dame
eller på Epla.
 
 
Strikket i Nepal Garn med disse fargene.
 
 
 
Mine teststrikkere får snart mail fra meg :o)
Jeg har en nyhet som jeg skal fortelle om snart.
 
 
 
Årets første snø kom til oss her i skogen i går.
Sånn var gårdsplassen vår.
Ikke rare greiene og borte blei det fort,
men likevel.
*hjerte* SNØ *hjerte*
Veldig glad i vinteren.
 
 
 
Fant denne på Facebook i går og jeg regner med det var
ville tilstander på veiene.
 
 
 
 
Husk på Link Party i morgen dere.
 
Ha en flott kveld videre.

 
 
 

2 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.