Translate

tirsdag 24. februar 2015

Alaska Hat ~ Alaska Lue



Det måtte jo bli ei lue også i mitt Alaska mønster.
Blåtoner er en hit unasett og denne blei virkelig pen, om jeg skal si det selv ;o)


Yarn/Garn: Drops Alaska, blåtoner og krem, 75 gr
Needles/pinner: 4
Size/Str: Dame
Pattern/Mønster: Alaska Hat - Lunamon Design.
Mønster på lue og votter kommer i salg.
Lua 250 kr


Det kommer inn MANGE klikk på min Steg for Steg,
hekle rett på glidelåsen.


Det har blitt noen penal av denne sorten.


Dette var populært til skolestart i høst.


Veldig glad begge mine to som fikk dette.

Har du lyst til å lage tilsvarende.
Klikk på DENNE linken.


Jeg ELSKER vinteren, 
men når snøen kommer i hauger på kort tid og den er full av varmegrader..
Da er det ikke like gøy.
Idag har jeg ønska meg en snøfreser,
ikke den som går på kaffe og nordnorsk bainnskap ( Les: undertegnede)
For den var ufattelig tung å flytte på.

Nuh kaffe og litt ro.
Husk på Link up i morra dokker.






8 kommentarer:

  1. Enig, den luen ble lekker!


    Gøy med de "tutorials'ene" dine som får så mange klikk. Her er snøen regnet bort, og det blåser. Ikke helt væet vi håpet på i vinterferien, men da får vi finne på noe innendørs.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, gleder meg til mønster kommer i salg, mange som spør.
      Varmegrader og regn gjør sitt med snøen her :(

      Slett
  2. Så morro at du har mange besøk!

    Så flott lue du har laget.

    SvarSlett
  3. Enig, det var en flott lue! Likte fargene!

    SvarSlett
  4. Beautiful creations! I love the blue hat with beautiful stitches! Visiting from Annemarie Haakblog Link Party! Thank you for sharing!
    Hope you have a wonderful day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.