Translate

torsdag 5. februar 2015

Felted Mittens ~ Tova votta



Nytt vottepar med hjerter :o)
Samme oppskrift som "Brennenede Kjærlighet", 
men disse blei en annen størrelse ved toving.


Yarn/Garn: PT2, 55 gr
Needles/Pinner: 4
Size/Str: ungdom/ Dame, den er litt snau til min store hånd.
Pattern/Mønster: Bare maske antallet fra "Brennende Kjærlighet" - Muffins Verden.
Til Salgs.


Jeg er ikke vanskelig å glede, 
så på tirsdag blei jeg valgt ut til dagens HverdagsBlogger.
Og det var disse vottene til Muffins Verden som gjorde utslaget.
Tusen takk *føler seg stolt og glad*


           HverdagsBlogger


 Disse bildene er fra igår,
men temperaturen er lik idag.
Det er dessverre tåke idag,
så de fantastiske pastellfargene
fra igår har vi ikke.
Men ett nydelig vintervær.



Jeg og Alaska var ute å rusla litt, 
må jo det selv om det er kaldt. 
Blei en kortere tur,
for Alaska er litt pinglete når det er 15 blå

Takk til alle dere som deltok på 
Link Party her hos meg igår, 
morsomt at det blir flere og flere som er med.
Spre bildet mitt ved å legge det på bloggen,
eller dele på Facebook / Instagram.
Jeg har også en smykkeside på Faccebook.
Følg meg gjerne der,
du finner ikoner å trykke på oppe på venstre side.

Jeg skal drikke litt mere kaffe og strikke litt før dagen starter skikkelig.
Ha en flott dag dokker.





8 kommentarer:

  1. Love your mittens...and your boots !!!
    Have a great day !
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, we need wool in the cold winter in Norway.
      :)

      Slett
  2. Wonderful!!! I like especially the green mittens, what a great color and sweet hearts ♥
    Have a happy day! Nata xxx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, I love colors and use them rather than the traditional grey and white :)

      Slett
  3. Love your mittens they are lovely. :)

    SvarSlett
  4. Love your mittens they are lovely. :)

    SvarSlett
  5. Beautiful mittens!!
    Greetings.:*

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.