Translate

fredag 20. februar 2015

New Design : Alaska Mittens.


Jeg har designet et nytt par med votter.
Modellen heter Alaska.
Fargene kommer ikke riktig fram her.
1 2 3
4 5 6
7 8 9
Jeg har brukt farge 2-6-9 fra bildet under her.


God passform og nydelig mønster.
disse kan bestilles i de fargene du ser her.

Yarn/Garn: Drops Alaska, petrol, oker og burgunder 100gr
Needles/Pinner: 4
Size/Str: Dame
Pattern/Mønster: Alaska - Lunamon Design.
Disse er solgt.



Bøkenes verden er fantastisk.
Jeg er en bokorm.


Gjelden.

Bli med tilbake til Oslo på 80 tallet - med blå mascara, hockeysveis og walkman.
En moderne "Romeo og Julie" historie, full av sterke følelser og dystre hemmeligheter.

Sytten år gamle Susanne bor i Holmenkollen sammen med foreldrene og en bror med autisme.
Hun lever et tilsynelatende perfekt liv,
men likevel kjenner hun en dragning mot noe annet.
-særlig mot den to år eldre Chris, som spiller i band og er en del av den såkalte Hovseter-gjengen.

Kontrasten mellom livet i Holmenkollen og på Hovseter er stor,
og når Chris i tillegg har en mørk fortid som er i ferd med å innhente ham,
blir Susanne dratt inn i en ukjent verden av løgner og kriminalitet.

Det er 8 bøker i denne serien.
Man blir fort hekta ja.
Her kan du lese om dem...
Eller velge å la det være spenning fra bok til bok.
Jeg har IKKE lest på den siden.
Min eldste har lest alle bøkene og maser på meg om å bli ferdig.
Det er så irriterende å ikke kunne snakke med meg om bøkene, sier hun.
Hun digger dem.
Jeg skal begynne på bok nr 3.


Tenner lys og sender gode tanker.

Riktig god helg dokker.

6 kommentarer:

  1. Heisann
    Så fine votter du har designet. Flott med masse mønster og farger.
    Kunne ønske jeg hadde mer tid til å lese. Jeg liker de tyngste bøkene best. Altså, både tunge å lese, og gjerne på 1000 sider. Boka kan jo bli litt tung da, he he..
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Takk for mange koselige kommentarer inne hos meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Ja disse vottene blir nok en hit. Varme og gode pga mange fargeskift.
      Sånne tunge bøker er litt vel mye for meg på senge kanten ;)
      God helg til deg og dine.

      Slett
  2. Beautiful mittens. They look very comfy.

    SvarSlett
  3. Your gloves look very nice!!
    Jutta

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.