Translate

fredag 6. februar 2015

Fredagsfavoritt og linkparty.



En herlig bukett av PT2,
noe av det har blitt votter allerede, marine, lilla, orange og grønn.
Det kommer gule påskevotter og annet snacks seinere.


Vinteraktivitetsdag for unga idag.
Sekken pakka med bålpølser, kakao, tova sitteunderlag, ekstra klær + +


Nydelig vær her i skogen denne uka.
Og se hva Instaweather har laget for februar *hjerte hjerte*
Og det er ikke det eneste fine, kommer mere ;o)



Trollsmeden har linkup party idag og jeg deltar.
Sleng deg med du også.
Vis fram det du gjør.
Hun har også introdusert Fredagsfavoritter.

Min er Timotei.


Bildet lånt fra bloggen hennes.
Hun er på julemarked.
Hun lager de vakreste ting.


Gå inn på bloggen å les,
hun har også butikk på Epla.
Link finner du hos Timotei.

Hva er din FredagsFavoritt?
Gjør noe fint for andre. 
Framsnakking gir positive signaler :o)


Gratulerer med dagen!



Ha ei flott helg dokker,
jeg har ei Harley Davidson lue på pinnene,
svart kan bare strikkes på dagen...
Nuh mere kaffe.



4 kommentarer:

  1. Flotte farger på garnet ditt. Og koselig å være ute i snøen med ungene.

    God helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlige farger, det må man ha. Toving er morsomt!

      Slett
  2. Tusen takk for at du valgte meg som din fredagsfavoritt! Det var stor stas :)
    Virkelig en flott bukett av PT2-garn du viser øverst her. Gleder meg til å se hva du har strikket!

    SvarSlett
    Svar
    1. Framsnakking er noe vi skulle bli bedre på alle som en.
      Du er kjempeflink! Derfor min favoritt :o)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.