Translate

torsdag 12. februar 2015

Norwegian Olympic hat ~ Ol Lua går ikke av moten.


Denne er stadig like populær.
Har kommet ut av antallet, men mange har det blitt.
Hekler til deg også om du vil, 
du velger selv farge.


Yarn/Garn: Rubin, 90 gr + flagg
Hook/Krok: 4,5
Size/Str. Ungdom/Voksen.
Pattern/Mønster: Lunamon Design.
SOLGT


Jeg digger dem!


Ca 65 kg hund i en haug :o)
Xynne vasker øret til Queen.


Vi har så nydelig vær, skikkelig påskevær.
Håper det holder seg i vinterferien.

Tusen takk alle dere som deltok i Link Up Party igår, 
morsomt at det hver gang er noen nye.
Siden dette er helt nytt i Norge, 
vil det ta tid å bygge opp.
Det er jo stort i utlandet og der er det mange deltagere. 
Håper at dere som deltar, tar med dere logoen og deler den.
På den måten er det flere som finner fram til meg 
og alle får mer reklame.
Det var Anabelia som fikk flest klikk, på dette innlegget,  fra bloggen min igår.

Ha en strålandes dag dokker.


2 kommentarer:

  1. Ja lua er veldig hyggelig - jeg bruker veldig gjerne :-))
    Ha det riktig fint. Hilsen og klem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Morsomt å vite at det er ei i Tyskland også. Har du norske flagget også?

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.